Vinterns vackra sida..

2010-11-16 @ 12:07:52

Hej!

Visst är det vackert ute idag? Det är helt magiskt och jag älskar vintern bara mer när det är sånna här dagar som idag.
Mera sånna dagar åt oss gott folk eller vad säger ni?

Jag och Mollsan har nyss kommit in efter att först varit ut på en promenad och sedan busat en massa med grannhunden som också hetér Molly :) De kommer riktigt bra överens och det är så skönt när de får härja av sig en massa. Min molly blir så trött o slut.. för den lilla molly hon har då energi och är betydligt snabbare än min, det tar på mollsans krafter kan jag säga :) Mycket motion på köpet får dom också!

Ja det var på hundfronten.. nu till bebisfronten då.. Hmm har inge roligt att skriva där mer än att jag inte känner nå speciellt idag heller! Envisa unge.. ligger där inne och stretar och rör dig, allt för att göra mamma din mer otålig. Men snart lär du ju ändå komma ut tycker jag.. vad sägs om idag? På denna vackra dag.. tycker mammsen låter ypperligt så sätt igång nu och kom ut till oss!!

Ja annars finns det inte så mycket mer att skriva.. ska ner i tvättstugan nu o tvätta lite påslakan o handdukar, senare kan det nog bli en o annan promenad till. Vad kvällen har att erbjuda återstår att se!

Ha en toppen dag och njut av det vackra vädret nu. Det tänker då jag göra, till max!!

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback