5 veckor kvar.. kanske??

2010-10-05 @ 10:50:04

God Morgon vänner!!

Det är Tisdag och här sitter jag i soffan och har precis gluffsat i mig en god frukost. Kan även tillägga att jag kikar på våra bästa år med :) Det är det bästa jag vet. Frukost och de programmet, det är som en drog! :)

Ja hörrni det är fem veckor kvar innan våra liv förändras föralltid, 5 veckor...
Det kan vara mindre o det kan vara mer.. men tiden går så snabbt och jag börjar både känna mig lite nervös samtidigt som jag har en sån längtan efter vårat lilla mirakel. Jag är så nyfiken på vad det är för en lite sötnos som ligger i min mage och ger mig sånna sparkar ibland, att man tror att man ska gå av. Vem den lilla är lik, åhh kom ut nu kära lilla du. Mamma och pappa längtar så efter dig!

Men som sagt jag känner mig lite nervös också.. vet inte vad jag ska tro, vill tro att den kommer tidigare men samtidigt är det bara bra att ställa in sig på att jag kommer gå över tiden för att inte bli besviken. Kommer det hända på dagen eller natten? kommer jag hinna ringa Niklas mm.. Det är så mycket som snurrar i ens huvud nu förtiden. Men längtan efter lilla pyret slår det hela faktiskt.

Undra om det verkligen är en liten tjej i magen, det kan ju lika gärna vara en kille.

KOM UT NU, Jag vill lära känna dig  nu. Vårat alles egna lilla mirakel <3

Nä nu ska jag forstätta att prata med Denise i telefonen..

ha en toppen dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback