Åter till det vanliga igen..

2010-10-11 @ 11:11:04

Godmorgon..

Hoppas ni sovit gott. Det har jag gjort i omgångar. Både jag och Niklas vakna vid fyra och var klarvakna och kunde inte somna om sedan, så vi låg o prata om allt mellan himmel och gjord. Sedan var det dags för Nicke att dra sig till jobbet stackarn.. han måste ju vara hur trött som helst nu för det är jag även om jag somna o sov gott när han gick till jobbet fram till nu.
Jaja nog om det. Vi får helt enkelt lägga oss tidigt ikväll.

Denna helg har inte varit en utav de bra jag varit med om. Den har varit segdragen samtidigt som helgen försvann i ett svep.. Svårt att förklara.
Igår så sov vi länge, ända till tolv.. Vi båda var trött efter att det blev en sen natt för Niklas som var ute med laget och en annan kan ju inte sova nå ordentligt förens  jag har min andra hälft bredvid mig.
När vi klev upp så satte vi igång med en massa.. eller rättare sagt Niklas började byta ytterdörr.. det blev kanon. Och jag drog iväg med Denise och letade efter tapeter som hon skulle ha men inte hitta.. när jag kom hem så var det nästan fullt hus.. Niklas kusiner var här hemma, de hjälpte nicke med dörren och så kom jag o denise hem och två hundar på det.. så det var full fart. :D Precis som det ska vara.

Mot kvällningen tog vi det bara lugnt.

Idag står på schemat att börja göra sig klar.. försöka få någon fason på sig själv, sedan åker jag o mollsan till valbo och inhandlar present till Angelina som blir hela 2 år idag. Helt otroligt vad tiden går fort.. tyckte nyss det var vi var hem till familjen Forssell för att beskåda deras lilla underverk som var så lite men så underbart vacker. Och idag fyller hon 2 år.. var tar tiden vägen??

Grattis till dig underbara söta lilla Angelina på din 2 årsdag.. vi ses senare!

Nä göra sig klar var det..

Ha en bra dag.

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback