Dagen innan vardag..

2010-10-24 @ 11:27:37

Morn morn..

Nu sitter jag o min lilla familj i soffan o bara myser o njuter.. Nicke sitter o spelar fifa mollsan sover och jag sitter vid datorn. Njuter av värmen som kommer från brasan som vi tänt. Ibland kan faktiskt söndagarna också vara mysiga :D
Idag ser det ut som att det kan komma några flingor, hoppas hoppas! Har väntat länge nu.. men den som väntar på nå gott väntar alltid för länge. :D

Dagens planer ser ut som följande.. Hmm låt mig tänka.. Ingenting inplanerat. Tar dagen som den kommer. Vi grejjar på hemma med lite ditt o datt..

Gårdagen var härlig må jag säga.. när vi kom hem efter valbo så var vi ute innan det blev mörkt.. höll på dona på varsitt håll.. sedan käka vi lite mat och jag somna en stund på niklas axel sedan i soffan. Men fick inte sova mer än en halvtimme för annars kan jag inte sova till natten.

Efter att jag vaknat till liv så gick vi ner i våran snickarboa.. där Niklas höll på och skruva med någon del till skotern och jag pillrig som jag är vill ju också göra något. Så jag fick hjälpa till, där stod vi en lördag kväll och skruva tillsammans på en del som tillhör skotern... hur ofta gör man det? ;D Men riktigt skojj var det och jag var till stor hjälp dessutom.. så vi tjejer kan vi med :D
Vi gick båda därifrån nöjda och alles svarta och skitiga om händerna, precis som det ska vara :D
Lite skit under naglarna.

Björn kom över en stund med och satt här hemma med oss och Niklas och han spela fifa.. kan säga att han kom 22 och gick hem vi 2 tiden på natten ,så roligt hade dom :D  
De blev som besatta av spelet men de hade så himla kul..

Det var våran lördag de..Lugn och fin..

Idag skulle jag kunna sova lite längre känner jag nu, men jag får väl lägga mig tidigare ikväll istället för att sova bort hela dagen :D
 

Nä till något annat nu!!

Njut av söndagen nu för imorgon är det vardag igen.

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback