Egentid med mammsen..

2010-10-19 @ 09:51:32

God morgon..

Det var lika grått idag igen, men så himla mysigt. Är lite små trött idag. Sov inte allt för bra inatt men så är det.. inget att gnälla över. bara att göra det bästa av situationen.
Gårdagen blev kanon.. när Niklas slutade så åkte vi till mina föräldrar och han hjälpte pappa min med att lägga klart golvet och det blev så fint och snabbt gick det med. Han kan han min Niklas.
Han är så duktig och jag blir stolt :)
Mamma och pappa blev supernöjda.. pappa vet inte riktigt hur man lägger golv och sen tar det sån tid för han när han ska göra något som han inte är hemma på.
Nu skryter han stolt om att det är hans svärson som lagt golvet :D
Vi avslutade kvällen emd mat och massa prat. Riktigt bra dag och kväll.

Nu sitter jag här i soffan igen då.. har faktiskt ätit frukost redan utan att kolla på våra bästa år till. :D
Jag ska nämligen ta och gör amig klar för dagen efter att jag skrivit klart för idag ska jag och mamma min ha en dag tillsammans i valbo. Vi brukar ta oss sånna dagar, kanske en gång i månaden. DÅ tar vi oss tid båda två och åker o shoppar tillsammans och bara myser en massa. Tror jag är viktigt men egentid med mamma sin.
Jag uppskattar det väldigt mycket iaf. :)

Nä nu ska jag göra mig klar för att sedan åka.. återkommer kanske senare det återstår att se..

Ha en kanon dag.!!
puss o kram


Kommentarer

Postat av: lisa

Hoppas ni får det mysigt. Hälsa mamma

2010-10-19 @ 12:49:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback