Ej på shoppinghumör..

2010-10-07 @ 15:19:13

Hej Hej!

Vilken mysig dag va? Jag älskar när det är lite grått och regnet öser, man får tända massa ljus och bara mysa och få vara lite seg utan att känna någon tvång eller att man måste göra saker o ting. Ibland är det tillåtet att bara vara också.. idag är nämligen en sån dag. Bara vara dag med en massa mys inklämt.

Idag fick jag väckas av klockan som ringde 8 för att äta lite frukost och göra sig klar för idag skulle nämligen jag och Denise ut på lite äventyr. Vi skulle börja med Valbo för att sedan avsluta med sandviken. När vi planerade denna dag igår så var båda så sugna på att göra av med lite pengar. Men jag kan säga såhär när vi åkte från valbo efter att ha gått där i ungefär en timme så kom vi till bilen nästan tomhänta.. Jag kom då iaf tomhänt, Denise fick med sig en bh iaf. Jaja tänkte vi.. Om vi åker och äter lite på american take away så får vi nya krafter o kan då gå på rusta och dollar o spendera lite mer pengar på onödiga saker..
Visst jag handlade, gardiner till sovrummet för 150 kr och en hundleksak till Molly. Sen fick det vara bra för min del. Tror inte Denise kom hem med så mycket mer heller.

Vi var verkligen inge shoppingsugna idag. Vi gick in i varje affär i valbo o kolla på kläder mm men det var liksom inge som vi fastna för... Det fanns inga grejjer idag som skrek mitt namn.

Men jag hade det riktigt trevligt och skönt att komma o göra något annat nångång :D
Nästa gång vi åker Denise då ska vi se till att vi är riktigt shoppingsugna så vi kommer hem med åtminstonde några fler grejjer än idag :D

Tack för idag hörru!!

Jaha och nu sitter jag här i soffan o känner hur trött jag är, skulle kunna somna när som helst.. men lägger ja mig nu o tar en tupplur så kommer jag inte kunna sova till kvällen. Så jag får pina mig vaken lite till.. Snart kommer niklas hem och gå blir det fullfart så då hinner jag nog inte vara trött nå mer.

Kanske ska ta o byta gardiner i brist på annat. Så får det bli.

Ha en bra o mysig dag.
Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback