En lite paus..

2010-10-02 @ 14:42:09

Hej hej!

Tänkte att jag lite snabbt skulle uppdatera bloggen medans jag ändå satt vid datorn innan jag sätter igång med mina sysslor som jag tänkt göra idag.

Min dag har varit kanon hitills.. började med att jobba ett pass på förmiddagen.. när jag kom hem så tog jag ut Mollsan på promenad för att sedan klippa gräsmattan... dock så fick jag inte klippa klart då den jäkla gräsklipparen låter som jag ska strypa den långsam, jag tanka den men den lär ändå inte bra... så för att inte förstöra den ännu mer så packade jag ihop den i väntan på älskling som får kolla vad gräsklipparen har för diagnos.. men jag hann klippa nästan hela baksidan, bara en liten snutt kvar... Jaja nog om det.

Just nu tar jag en lite paus, har fikat lite och tänkte alles strax slänga mig ner i källaren och grejja en massa. Plocka undan och ta bort lite kartonger och dammsuga för det behövs verkligen så slipper man dra med sig all smuts upp varje gång man kommer upp från källaren. Japp så får det bli.

Ibland är det bra att Niklas är ute o roar sig, det blir så mycket gjort här hemma då pga att jag blir så rastlös av mig. Nicke är i mantorp och kikar på STCC..

Nä ni nu har jag inte tid med att skriva mer.. för sitter jag lite till då kommer ja lata till mig och då blir inte källaren ren o fin.. så nu ska ja ta tummen ur baken o sätta igång.

Jag kanske ska ta i baka något till kvällen med?? Hmm återstår att se.

Ha en toppen lördag allesammans.

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback