Fredag, helg, ny dag...

2010-10-01 @ 10:35:57

Hej vänner!

Vilken underbar dag. Underbart höstväder... snart kommer den härliga vintern som jag längtat så mycket till :)

Idag är det fredag och jag har en hel del på agendan idag. Men jag börjar dagen med det som jag älskar och det är en god frukost i soffan och kikar på våra bästa år. Sedan måste jag sätta lite fart. Måste in till sandviken en vända till försäkringskassan och lämna in en lapp. För att sedan kanske ta en lov in på dollar och rusta o se om jag kan hitta nå fint :D Sedan måste jag hem igen o slänga mig i duschen o göra mig klar för dagen och ta hand om disken som står o skriker mitt namn.. lär även hinna med att dra några repor med dammsugaren sen så är nog de mesta gjort här hemma för dagen. När niklas kommer så åker vi till tippen och till kvällen så har jag bjudit in bror med familj på lite mat.. får se vara vilken tid de tänkt komma. Enis skulle höra av sig om det.

Imorgon så sticker niklas väldigt tidigt för att kika på STCC med sina jobbarkompisar så honom kommer jag inte se på hela dagen.. kan hända att han kommer sent på natten också. Själv ska jag jobba en vända på förmiddagen och sedan får vi se vad jag hittar på. Söndagen blir en slappdag för oss här hemma. Då grejjar o påtar vi lite med allt möjligt.

Ja så kommer våran helg att se ut iaf.
Hoppas ni får en toppen helg med.

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback