Fynda fynda...

2010-10-29 @ 10:32:26

Sikken härlig morgon...

Det ända som saknas är det vita som ska ligga på marken och täcka hela sverige :D Ja jag menar snö.
Hoppas jag åtminstonde får en vit jul.

Igår fick jag äntligen åka till bågis och mysa en massa med Angelina och Benjamin. De är ju bara för underbara. Tänk att de ger en så mycket de små liven :D
Hoppas att den första tapeten sitter på plats nudå..

Jaha idag då.. det är fredaaag.
Varför är dom så speciella för.. älskar fredagar!!
Jag har mina rutiner sådär innan vi tar helg här på tallplan! Jag brukar diska och dammsuga lite.. bädda och allt som hör hushållet till så man slipper tänka på sånt under helgen utan kan då bara ägna all tid åt varandra och mysa :D
Idag blir det bara att ta det lugnt här hemma..
Niklas måste få vila efter en väldigt intensiv vecka.
Så det blir någon god mat och idol och självklart miljoner tända ljus och brasa.. bättre än så blir det inte. Kan ju också få hoppas på att vårat barn vill kika ut till oss nu i helgen. Men det återstår att se.

Känner fortfarande inget ovanligt.!

Iaf så igår kväll när vi la oss så kika jag in på tradera och sökte på en massa saker och vips så klicka jag hem victoria secrets produkter till oförskämt bra priser.. så nu kommer man lukta gott med en massa bodylotion och parfym. Det där tradera är bra.. man kan få riktigt bra saker för en billig peng. Det gillar vi! :D
Återkommer om vad jag tyckte om produkterna när jag fått hem dom.

Nä nu ska jag äta min banan och kika tv för att sedan sätta igång med dagens sysslor.
Måtte klockan bli 16:00 snart så min älskling kommer hem någongång!

ha en toppen helg allesammans.!

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback