Hela natten lång..

2010-10-21 @ 10:17:40

Vilken vacker morgon hörrni.. det ända som saknas är det vita täcket som ska ligga över vårat land nu om jag får tycka något :D

Jag har sovit som en prinsessa inatt, har fått sovit hela natten, utan att gå upp på toa en ända gång. Helt underbart. Man blir extra glad när sånt händer, för det händer inte allt för ofta nu förtiden att man får sova en hel natt utan att man måste upp.
Så idag kan jag föda.. känner mig utvilad och pigg.. men så kommer nog inte fallet att bli.. jag får nog vänta ska du se!!

Gårdagen blev lugn, vi var bara hemma.. gjorde mat och poade här inne innan vi slog oss ner i soffan och bara myste med tända ljus och brasa.. Underbart!!

Idag tänkte jag som vanligt ta det lugnt nu på förmiddagen för att sedan bege mig ut och kratta lite llöv hade jag tänkt mig.. passa på medans solen är framme. Sen kan det vara skönt att få bort de stora löven innan snön kommer! Så ser mina planer ut för dagens hitills iaf.
Får se vad som händder senare.

Man kan ju alltid hoppas att det vänder snabbt o att jag ligger på förlossningen och får se vårat barn komma till världen. :) Bara en önsketanke sådär för denna dag.

Nä frukost var det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback