Litet huvud och skoternsdag!!

2010-10-30 @ 14:47:30

Hejsan!

Börjar väl med att säga att NEJ ingen bebis ännu och inga känningar heller.  :D
Tänkte om det var några som var nyfikna.. speciellt mamma min, hon är otrolig hon.
Hinner man inte svara när hon ringer ja då tror hon stenhårt på att jag ligger o föder :D
Lillmammsen då.. kommer nog kanske hinna ringa en snabbis till dig påvägen till förlossningen ska du se.

Jaja.. vi har nyss kommit hem efter att ha åkt väldigt tidigt iväg på olika ställen som kryddstigen, hagaström och järbo. Det är nämligen skoternsdag och vi båda var sugna på att kika o drömma lite om en ny skoter. Dom första två ställerna var inte så bra och hade väl inte så mycket snyggt man kunde kika på men det hade däremot bohlins i järbo.. Det var smockat med folk och mycket fina skotrar att kika på.. man blev ju helt galen, vill ha vill ha...
Men vi fick ingen skoter med oss hem denna gång iaf men helt saklösa som vi inte därifrån utan vi köpte oss en varsin hjälm.. Jag kan säga att jag fynda.. Köpte min hjälm för 395 kr kosta så lite för att det var en juniorstorlek, så ibland är det bra att ha ett lite huvud, kostar mindre då tydligen :D
Sen hade ju inte jag någon hjälm sen förut utan jag har ju bara lånat av niklas då men nu har jag en alles egen som jag är nöjd med.

ja det var våran dag hitills det, får se vad vi hittar på till kvällen!

Ha en bra lördag!

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback