Lördag morgon..

2010-10-09 @ 10:52:52

Godmorgon vänner.

Måste bara säga det att jag sovit skapligt gott inatt.. har bara behövt gå på toa en gång inatt och det är värt mycket.. det brukar bli att jag går ungefär 3-4 gånger om natten.
Här sitter jag i soffan och har precis smällt i mig frukost, som är det bästa jag vet.. skulle kunna äta frukost till varje måltid.
Har även hunnit med en promenix med Molly..

Såå undra vad man ska hitta på idag då? Niklas han stack vid 5 tiden, den tokern.. till Katrineholm för att kika på rally. Hoppas han njuter riktigt av det för det här är nog den sista helgen som jag släpper iväg han innan bebisen anlänt. Vågar inte skicka iväg honom nå längre efter denna helg utifall vårat lilla mirakel vill kika ut. Man vet aldrig, den kan ju komma tidigare och då vill jag för guds skull inte att han missar det.. och jag vill inte åka in utan Niklas. Jag behöver hans stöd o lugn då kan jag tänka mig.

Så jag har inte räknat med att föda någon bebis idag då jag är själv hela dagen. Efter rallyt så kommer han bara hem en snabb vända och gör sig klar för en kväll med fotbolsslaget sitt :D 

Så åter till frågan, undra vad man ska hitta på idag. Blir nog bara att vara hemma o poa. Kanske ska ta o baka lite. Är både sugen på en kladdkaka och bullar.. så det kanske får bli så idag men tanke på att jag inte har nå andra planer :D

Nä om man ska ta o tända lite ljus o kura ner sig i soffan o kika på någon film..

Ha en bra dag

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback