Mitt i veckan..

2010-10-13 @ 11:34:32

Hej..

Då har vi kommit till mitten på veckan då. Onsdag.. lillördag för vissa!
Gårdagen blev lugn.. åkte till barnmorskan och allt såg bra ut och jag fick min OK stämpel. Ska tillbaka dit om två veckor igen och då ska vi göra upp en förlossningsplan om jag förstod det hela rätt.
Det är verkligen inte långt kvar nu, och jag blir bara mer o mer otålig och vill ha mitt barn i min famn NU!
Nu när jag sitter och skriver så vet jag att Johanna en kompis till mig är inne och kanske kommer hem med en liten Hugo. Hon skulle kanske sättas igång idag för att några värden inte visade sig vara bra. Så jag håller tummar och tår för att ni får med en lille Hugo hem idag och att allt går som det ska!!

Efter johanna är det min tur.. har haft några stycken nu som skulle fått, har fått före mig som jag gått efter och nu är det bara Johanna kvar sen är det min tur att föda.
Längtar med spänning och liten uns av rädsla med faktiskt. Undra hur det kommer gå? kommer det gå snabbt? är barnet okej? mmm... många tankar måste jag säga.!!

Jaha, undra vad man ska hitta på idag då?
Håller på en hel del hemma men mina tokiga ideer.. men jag tror det blir bra. Har inte lyckats fått niklas att ha upp mina konstverk men snart så gör han det.. det är den där latmasken i han som gör så att han inte orkar. Men han har lovat att han ska men frågan är bara när :D
Igår när han kom hem hade jag tagit upp hela hallen och haft upp tapetserar bord och började tapetsera mina 8 brädor som vi fick över när Niklas spackla igen den fula väggen i vardagsrummet. Har tapetserat dom i samma tapet som våran fond vägg i vardagsrummet sen ska jag sätta dem på en annan vägg här i vardagsrummet så det bli lite mer färg på den väggen. Kommer bli så bra så.. har redan satt ut dom som jag skulle vilja ha dem och det ser riktigt bra ut. Lite unikt faktiskt. Tror inte att det är många som står och tapetserar åtta brädor bara sådär. Men så är det när man har så mycket tankar som man sedan gör verklighet av :D 
Jaja huvudsaken vi är nöjda.. och det blir vi :D 

Nä nu ska jag gå och göra något annat.
Ha en bra onsdag.. hörrni..snart är det helg igen. UNDERBART!!

Puss o kram 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback