och så var det...

2010-10-08 @ 11:06:51

Fredag igen och det innebär att efter fyra här hemma så gör vi helg :D

Vädret är som det var igår och jag har lite att stå i idag här hemma. För det första så har jag ett stort lass med disk som bara står och väntar på att få bli diskat, sen har jag målat väggen i vardagsrummet som Niklas spacklat igen så till kvällen kommer den väggen stå klar hoppas jag. Kommer bli väldigt skönt.. då är vardagsrummet så gott som klart. Skulle vilja byta golv men det får bli ett senare projekt eller så får vi se om ja lyckas att övertala Nicke så kanske de bli lite tidigare än tänkt.
Undra om jag ska måla på kaminen så den blir vitare och fräschare.. så får det nog bli.
Sedan måste jag dammsuga här hemma igen för vi ha slipdamm överallt efter väggen. Men så är det.. Det att få allt detta gjort till kvällen så får man bara ta det lugnt och mysa en massa då.

Annars har vi inge speciellt på agendan idag.. så det återstår att se vad vi hittar på.

Ha en toppen fredag nu!

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback