Packa bb väska..

2010-10-15 @ 12:35:10

Hej vänner!

Idag är det fredag, underbart. Det innebär att denna helg får jag ha niklas hemma.. nu har han varit iväg två helger i rad på olika saker som han älskar. Men denna helg är han min. Jag verkligen älskar när vi får kliva upp tillsammans och äta frukost och bara vara. Det är mycket värt för mig. För på vardagarna hinner vi inte med sånt. Det är så mycket annat då så därför är det lite extra härligt på helgerna när vi får umgås en massa.

Denna helg kommer gå i fikandets tecken. Vi har två i släkten som fyller i helgen båda på söndag men en ska ha fika imorgon och den andra på söndag. Så under denna helg kommer man troligtvis att lägga på sig ett kilo till då :D

Annars då? så blir det inte mycket mer avancerat än så.. ta det lugnt grejja o dona lite i och utanför huset. Plocka med veden ska vi göra iaf.

Idag vet jag iaf att vi ska till valbo en sväng, jag ska in på ikea o handla lite saker och Niklas ska kolla efter en vinter jacka åt sig. Får se vad vi kommer hem med då... brukar bli så att jag handlar det jag ska och sen är jag nöjd men Niklas brukar handla lite mer än det han sagt att han ska ha.. :D Det är så kul när han handlar åt sig själv, så mig gör det inget. Lite störande är det dock att han har fler par jeans och byxor än vad jag har.. och jag är tjej..
HMM!!!

Jaja får handla på mig sen efter att vi fått våran lilla bebis.
Just nu kan jag ha Niklas jeans så det är bra.. känns som man fått en ny garderob när man får gå och rota bland hans kläder :D

Nä om man ska ta och övergå till de vardagliga sysslorna, som att diska, bädda sängen mm.. har även tänkt mig att göra rent ugnen. Bara att passa på medans man har ork och energi.

Jag tänker även varje dag att jag kanske borde packa BB väskan.. men jag vet inte det är något som säger att jag inte ska göra det än för då kommer det att dra ut på tiden ännu längre. Men jag vill ju inte stå där i sista minut heller o packa.. så jag packar nog bebisens väska idag så är den klar så får jag kraffsa ihop något åt mig sen när det börjar närma sig. Det är ju inte hela världen om man glömmer något för Niklas kan ju alltid åka hem och hämta det efter förlossningen. Det viktigaste är kameran, den får vi för guds skull inte glömma..

Nä en laddad kamera måste jag ha hela tiden ha i tankarna :D

Ha en toppen helg nu allesammans.

Puss o kram





Kom ut till mamma och pappa nu kära lilla du <3


Kommentarer

Postat av: Elin

Åh det är så mysigt att packa bb väskan, då känner man verkligen hur nära det är. Jag packade min när jag hade ca en månad kvar, fast jag packade dock om den under värkarna sen :P..

2010-10-15 @ 12:54:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback