Planering kräver mycket tålamod.

2010-10-25 @ 10:51:30

Hej!

Borde jag ge upp hoppet om att få snö?? Jag har väntat och trott nu i över en vecka att vi kommer få snö med tanke på att grannlänen har det. I leksand var det tydligen så pass mycket att barnen kunde åka pulka. Det var skapligt mycket i stockholm också.
Men inte här i lilla storvik inte.
Jag får nöjja mig med solen som lyser då :D

Gårdagen var lugn.. vi kastade oss ut efter frukosten och grejja lite.. båda var i garaget.. jag kolla på när nicke skruva och drömde om att få köra lite skoter. Undra vad grannarna skulle säga om man drog en repa med skotern på gräsplätten som man har brevid huset?? De skulle nog inte bli så glada tror jag.. så jag får skippa den iden och snällt vänta till snön faller :D

Mot eftermiddagen åkte vi till vallingatan för en fortsatt planering utav kök.. ojojoj.. det är verkligen inte att bara byta kök. det är så mycket som ska inräknas och totalsumman bara stiger sig högre. Sen blir det ju intelättare när ett fönster som i svärföräldrarnas fall strular till hela planlösningen på köket. Det blev några timmar där kan jag säga men jag hoppas att de kom fram till något nudå.. för idag ska de in och beställa köket.

På bebisfronten är det väldigt lugnt måste jag säga.. hoppas den lilla håller på att förbereda sig för att komma ut till sina längtade föräldrar. Men jag känner inget speciellt..
Idag går vi in i v 38 då...(37+0) För att vara mer exakt. Imorgon väntas barnmorskan och då ska vi prata om förlossningen som närmar sig och så hoppas jag att de är sista gången vi är där..
Får se då om Niklas får rätt om sin onsdag den 27 oktober. För han tror nämligen att vi kommer få bebis då.. det är alltså om två dagar. Det är bara att hoppas då på att hans känsla slår in.. varför just den 27 har jag inte en aning om men han säger så :D

Ja jag har inte så mycket mer att komma med för nu..
Ska kolla klart på våra bästa år sedan sätta igång och tvätta en massa för denna vecka är tvättveckan.. jag brukar tvätta varannan vecka :D

Nä dags att gå.. vi hörs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback