Plastik och smärta..

2010-10-23 @ 17:59:48

God kväll vänner!!

Jag kan börja med att skriva att rubriken inte har något med mig att göra.. jag har inga känningar angående smärta och att föda, jag lovar :)
Utan det jag syftar på är att jag just nu sitter i kikar på plastkirurgerna.. jösses vad ont dom har vissa efter ett ingrepp, men det bli bra också och nöjda verkar de bli med.
Priset är högt för att bli nöjd tydligen och som man brukar säga... vill man bara fin får man lida pin. Det stämmer nog mycket i det!
Tycker så synd om den lilla pojken som ska operera sina öron för att han blir mobbad i skolan över att de tycker att de är stora. Lill tuffeln..
Jaja nog om det..

Denna lördagsmorgon började tidigt.. vi ställde klockan på halv nio och gjorde oss klar för en tripp till gävle/valbo med svärföräldrarna för de ska göra om köket och ville ha med Niklas..
Det är mycket att tänka på när man köper nytt kök, vad ska man ha för luckor, handtag mm.. Det är inte bara att göra om. Men det gick hyffsat bra, även fast de inte kunde läsa vårat usb minne med ritningen som vi gjort på köket så de får komma tillbaka med en utskriven ritning. Annars tror jag att de är rätt så överens om de andra sakerna som luckor och allt som hör ett kök till..
När vi kom hem så slängde vi oss ut i det fina vädret och dona lite mer på tomten.. niklas grejja i garaget med rallybilen och jag tog tag o kratta lite till fast utanför våran tomt, de som är kommunens men de är för lite för dom för att de ska sköta de.. så jag tog tag o kratta ihop alla löv i stora högar för att upp dom imorgon. Det ser mycket finare ut när man öven gör rent där utanför för de känns som en del utav huset ändå..

Nu har vi kommit in och tänt en brasa och bara myser..

Det var våran dag det. Hoppas ni haft en kanon dag ni med.

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback