Ser ut som en..... BULLE!!

2010-10-17 @ 21:27:01

Hej hej!

Då var det söndag då. Vilket innebär att man lär ställa om sig igen för vardagen igen.
Denna helg har som jag skrev tidigare gick i fikandets tecken..
Både min svägerska och niklas kusin björn fyllde år.. så nu ser man ut som en bulle efter två daagars kalasande med en massa kakor, bullar och tårta.. men ack så gott det var!
Vi har dock inte bara fikat utan även gjort en hel del nytta denna helg med. Som tex hjälpt pappa min med att lägga golv, ska fortsätta där imorgon med... VI ska fortsätta lägga golv. Haha.
Vilket innebär att jag kollar på medans Niklas lägger.. jag är ju arbetsledaren!!
Sen så stapla vi upp all ved som vi tagit hem så nu står den prydligt vid garaget, lär dock tillägga att skotern är på plats med och om jag hade en nöjd pojkvän igår då han fick gasa lite med den och känna som han själv säger det..kärlekens doft (2 takt). :)
Idag då så tog vi hem husvagnen med och gjorde klar den inför vintern, tog ur alla dynor och allt som var i den för att sedan torka och dammsuga den så nu är den fin, ren och fräsch och redo för en vinter!!
Återigen VI.. bytte däck, så nu är vintersulorna på. Bilen blev inte lika snygg med nu är det mer komfort, inte lika stuttig. Nä Niklas bytte däck och jag tvätta av 18 tummarna så nu glänser dom och väntar bara på att det ska bli vår så man får sätta på dom igen.
Ja det var väl allt.. skönt att ha sådant gjort.

just nu sitter vi båda i soffan o gäspar ikapp så vi ska väl krypa till kojs nu.

Vi hörs mer imorgon..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback