Sista eller nästsista??

2010-10-26 @ 09:54:46

Hallojsan!!

Hoppas ni sovit lika gott som jag.
Idag mina vänner eller närmare bestämt klockan 11 så ska jag befinna mig hos barnmorskan och väga och mäta magen samt så känner hon på magen och vi ska även prata om förlossningen som närmar sig.
Undra om det är sista gången som jag är hos barnmorskan eller nästsista som gravid??
Den ända som vet svaret är den lilla bebisen som finns i min mage.. vi väntar ju bara på att den ska ge klartecken sen så är det dags..

Det är även dagen innan onsdag den 27, dagen då Niklas tror att han ska bli pappa.. det är någon känsla som säger han att han kommer bli pappa imorgon.. och jag hoppas innerligt på att den känslan är sann :D Vi får väl se då.
Men jag får inte glömma att jag lika gärna kan gå över 2 veckor,, men man kan alltid hoppas att den lilla kommer tidigare.
Ni anar inte hur nyfiken jag är på vad det är för en liten i magen nu.. pojke, tjej, utseende.. om allt står rätt till mm..!! Jobbigt psykiskt när man inte vet om allt är som det ska med barnet, så ta och kom ut till mamma o pappa nu och ge oss svaren på alla dessa frågor :D

Till kvällen så kommer vi att vara på bågis hos Nickes syrra och mysa en massa med de små och även de stora :D
En kanon bra dag med andra ord då :D

Hade toppen

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback