Turen varade inte allt för...

2010-10-22 @ 10:35:44

länge.. hade inte samma tur inatt med att sova hela natten utan att springa på toa 2-3 ggr.
Inatt sov jag oroligt igen.. vet inte varför med nu på slutet så har det blivit så.. man är kanske lite spänd och förväntansfull. Man vill känna något, men tyvärr inga känningar ännu.. eller jag vet inte riktigt vad det är jag ska känna heller för den delen :D

Jaha gårdagen så blev det till att kratta här hemma.. och jösses säger jag bara vad löv det finns. Idag måste jag ta reda på alla mina fina högar så man inte snubblar över dem och sen så ser det lite finare ut när de är borta.
Sen tror jag att vi är klar på gården inför vintern..
Bara sen att invänta våren och få börja med våra projekt som vi har.. och det är en hel del kan jag säga.. men jag längtar. Men först vill jag ha lite snö, vinter, jul  och allt som hör det till :D

Ja hörrni jag kommer inte med nå vettigt idag.. samma gamla vanliga.
Blir att grejja lite här hemma innan vi tar helg. sånna där vardagliga sysslor. Det ska bäddas rent i sängen.. diskas.. dammsugas för jag ser några dammtussar här o var :D

Ja så ser våran för och eftermiddag ut. Till kvällen blir det idol o mys...

Ha en toppen helg alla! Så håller vi tummarna att jag kanske ligger på förlossningen i helgen...

:D

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback