Undra hur..

2010-10-20 @ 10:50:06

Morn Morn..

Behöver jag skriver vad jag gör som vanligt vid denna tid? Nä tänkte väl det.. kan bara säga, frukost, soffa, våra bästa år så förstår ni säkerligen :D

Tror ni det kommer snöa idag.. jag hoppas jag hoppas.
I leksand snöar det tydligen och jag är så avundsjuk på er Johanna.
Det måste vi en vit jul även detta år, men visst hinner snön komma till julen det är ju trots allt drygt 2 månader kvar.

Idag känner jag mig så tankspridd.. det är så mycket som snurrar i mitt lilla huvud. Jag undrar och funderar över när den lilla tänker kika ut, börjar bli lite smått nervös.. men ändå så känner jag mig redo jag vill NU!!
Sen tänker jag på hur det lilla knytet kommer att förändra våra liv.. undra hur våra liv kommer att se ut när vårat barn kommer ut. Vad har vi för rutiner då mm..
Ja det är mycket som snurrar men det är tydligen så det ska vara när man är gravid :D
Jag är inte deppig bara lite tankspridd..

Kan även berätta att gårdagen var kanon med mamma. Det blev verkligen en heldag med mamma. Vi började med valbo för att sedan avsluta i några affärer i sandviken.
Det blev lite shopping för både mig o mamma men mest ifrån ikea.
Jag köpte inget åt mig själv.. känner ingen lust till det nu när man är gravid.. jag tar det sen. Istället köpte jag o piffa upp hemmet lite.. hallen fick sig en släng. En ny hylla och några andra ljus mm så blev det som en ny hall och jag är supernöjd. :D
Idag blir det bara en hemma och poar dag för mig.
Ska först kolla klart på våra bästa år för att sedan ta tag i disken, hoppa in i duschen och göra mig någorlunda fräsch..

Får se sen vad vi hittar på när Nicke kommer hem.

Ha en toppen dag och så håller vi tummarna över att innan denna dag är slut att även vi får snö :D

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback