Vindarna vänder och det är snabbt!!

2010-10-18 @ 10:19:21

God morgon vänner..

Snacka om att vindarna vänder snabbt.. från kanon väder i helgen.. ett riktigt härligthöstväder till en grå dag. Men det har sin charm det med. :)

Har hunnit varit ut med Mollsan och det var skönt ute även fast det var mulet och grått. När det är sånt väder så bara myser jag en massa.. tänder ljus och bara är.
Japp jag älskar att mysa.

Jaha vad står på schemat idag då tro..?
Jo en fika var inbokad med Camilla en gammal barndomskompis till mig men frågan är bara om vi hinner ta den för jag kan inte på eftermiddagen vid fyra och hon hade svårt att finna tid före.. så vi får se om vi får skjuta upp fikan till en annan dag i veckan då :) Men det ska bli riktigt roligt att få träffa henne och prata en massa strunt som det alltid blir :D
Annars när Niklas kommer hem så far vi vidare till hofors och mina föräldrar för att Niklas ska lägga klart deras golv och så blir vi bjudna på mat. Snacka om att älsklingen min är populär, han kan då allt och alla vill ha hans hjälp. Jag blir stolt såklart :D

Idag kan vi cheka av ännu en graviditets vecka då.. jag går in i v 37 idag.. vilket innebär på pappren att det är bara 3 veckor kvar till BF! Men jag kan inte låta bli att hoppas och önska att den lilla kommer ut tidigare.
Jag känner mig redo nu.. det är jättemysigt att vara gravid och allt vad det innebär men jag spricker av längtan och nyfikenhet nu.
Jag är redo för dig vårat lilla mirakel.
Jag vill möta smärtan nu.. jag är beredd. Ge mig ett tecken på att du vill komma ut snart då.

Som sagt jag är redo.. är du lilla pyret??

Nä nu ska jag göra det jag älskar allra mest.. äta frukost i soffan framför våra bästa år :D Jag vet att jag är knasig, men sån är jag :D

Ha en toppen dag allesammans.

Forever and ever <3

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback