Internet tillbaka..

2010-09-29 @ 11:00:36

Tjoo..

Nu har vi äntligen fått vårat internet tillbaka.. helt sjukt vad man är beroende av det. och speciellt det där jäkla facebook. Vet inte hur många gånger man är inne om dagen bara för att se vad andra skriver och gör. Men som människa så är man nog en riktigt nyfiken liten sak.
Vi har kommit någorlunda i ordning i huset..
Vi trivs som fiskarna i vattnet och det är helt underbart.. det är nu man tänker på varför man egentligen väntat så länge med att köpa hus.

Sedan jag skrev sist så har jag hunnit med två besök hos barnmorskan och allt ser toppen ut som hon utrycker det. Hon konstatera att jag hade en väldigt lättsam och fin graviditet. Men som jag sa till henne, visst jag har haft en toppen graviditet , inga krämpor alls och kan verkligen inte peka på något negativt med att vara gravid.. men man får inte glömma att jag har hela förlossningen kvar.. Jag håller alla mina tummar o tår att den också kommer att gå smidigt undan.
Jo en negativ sak finns de med att vara gravid och det är att man blir så  otymplig. Svårt att vända sig smidigt i sängen mm..Men annars finns de inget jag kan klaga på iaf.

Ja vi har även hunnit med ett dop och bröllop. Det var så vackert och ingens ögon var nog torra då Carro och Göran med barn kom in i kyrkan och lyste av lycka och glädje. Tack så hemskt mycket för att vi fick vara med på eran stora dag. Allt var så jättevackert och vi önskar er all lycka i framtiden.
Och sen så var vi tillbaka till vardagen igen..
Jag sitter just nu o kikar på våra bästa år medans tvättamaskinen gör kläderna rena. Mollsan har jag skickat ut på gården och hon ligger o solar ser jag nu :) Niklas på jobbet. Allt som vanligt..

Lite senare så byter vi, då är det jag som sticker iväg o jobbar och niklas blir hemma med mollsan. Det kommer säkerligen vara ute i trädgården och grejja, klippa gräset tror jag han kommer göra.
Senast jag jobba och han var hemma så hade han plockat upp varenda buske o träd som vi sagt att vi skulle rensa bort, de hade han tagit bort och stampat runt i hela trädgården men fasiken vad fint det blev.. som ett helt annat hus nu ju.

Nä nu måste jag vika tvätt och sätta i garderoberna för att sedan hänga upp ny tvätt.. 
Finns alltid något att göra, bara man vill.

Vi hörs.

Puss o kram 


Kommentarer

Postat av: denise

Anneli tackar för uppdateringen ;)

2010-09-29 @ 13:59:07
URL: http://denisejaderberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback