Chock för kropp och knopp...

2011-04-04 @ 11:17:34

Godmorgon..

Lika grått idag, men jag kan inte undgå med att tycka att det är så mysigt på något vis :)
Som igår söndag, när vi klev upp o skulle äta frukost så tände jag en massa ljus i hela huset.. det var så himla mysigt och rogivande på något vis. En riktig mysmorgon och inte nog med att det är mysigt så ökar värmen rätt så snabbt med några enstaka ljus :) Efter frukosten så gav sig Niklas ut i garaget och jag var inne och hade egentid. Lillan sov ute i vagnen.. det ösregnade men hon sov så himla skönt så jag hade inte hjärta till att vecka henne. Hon stod ju ändå under tak o var så varm och skön så vad gjorde det då om det regnade. Hon sov i hela tre timmar där ute i vagnen. Att sova ute är något hon verkligen älskar.

Som sagt vi tog det så lugnt igår.. redan vid tre tiden så kom vi för oss att göra något och då blev det till att åka på lite kalas. Efter en hel del frossande i massa gosaker så åkte Niklas och spela match och jag och lillan åkte hem för att byta ut bil mot barnvagn och tog en tripp till Anna med familj. Här skulle det slitas hår minsann. :)
Anna hade löshår som ho nu ville ha ut och jag slet ur det vill jag lova :D Men det gick bra. Blev även bjuden på en bit mat och ett glas vin till maten med. Tusen tack vänner :) Och hoppas håret blev bra utan löshåret gumman :)
När Nickes match var över så kom han ner han med till Anna och så käkade han lite med sedan blev vi kvar för att kika på big brother.. herregud man är helt besatt av den jäkla serien. :D

Ja det var söndagen de.

Så var det Måndag idag då.
Och min måndag började med en jäkla sovmorgon :) Jga klev upp strax efter tio och kikade bredvid mig o där låg lillsnuttan sov såå skönt, jag klev upp o hon fortsatte att sova. Hon vakna 11. En rejäl sovmorgon.. Men även om det är underbart skönt o sova så får kroppen och knoppen sig en chock och hänger inte riktigt med. Kroppen är inte van att få sova så många timmar så man känner sig mer tröttare nu när man sovit fler timmar än vanligt än när man bara får sova några få :)

Jaja nu är vi iaf uppe och Lillan påklädd bara mamman som lär göra sig i ordning sen ska vi försöka göra något bra utav den här dagen med :)

Saknar pappsen våran.

Nä nu ska jag kramas o pussas med våran solstråle <3

Puss på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback