GP =

2011-04-06 @ 21:04:45

Hej vänner!

Vilken helt underbar dag måste jag bara börja med :)
Klockan tio befann jag mig hos Jempa kämpa som gjorde mig snygg i håret. Fyllde i lite hår där jag rakade bort för ett tag sen och sen toppa hon lite av mitt hår. Blev så nöjd så :)

Får slänga upp en bild imorgon då.  Anledningen till att jag knappt har nå bilder på min blogg är för att jag helt enkelt är lat och och tycker det är lite drygt att dra fram kabeln och föra över först på datorn och sedan in på bloggen. Så jag brukar passa på slänga in någon bild då o då, när oftast Niklas har fört över bilderna från kameran till datorn. Själv kanske jag gör det en gång i månaden :D Men imorgon skulle jag kunns göra det :D Beror på om tiden räcker till :D

Jaa efter att varit hos jempa så var det raka vägen hem för att svida om för våran dagliga promenad i det underbara vädret. :D Som vanligt så gick vi i över en timme. Babblade på som alltid, inte en tyst minut när vi är i farten heller :D Men ack så härligt...

Efter promenixen så begav vi oss hemåt åt varsitt håll, vi hann inte med någon fika efter idag. Men de tog vi igen senare :)

Väl hemma så poade jag och Niklas ute på gården, härligt härligt! Hjälpte snön på traven att försvinna och grejja lite smått. Sedan stack nicke på träning och jag bjöd hem Anna och Lucas på lite pannkakor och sedan fikat som vi missade tidigare idag :D De gick nyss hem och här sitter jag och Wilmis i soffan. Jag bloggar och Wilma ligger bredvid och gör en himla massa pruttljud. Det är bara det som gäller nu. Att komma på olika sorters pruttljud och storflina varje gång mamma kikar på henne :D Vårat gosnöre <3

Iaf så blev det nå vajjsing med teven igår efter att kära elektriken varit hit och grejjat lite i hallen som vi håller på o ska rusta, han lär komma tillbaka för han lyckades hitta fler dosor i väggen än väntat. Men men så är det.. det får ta den tid det tar bara det blir gjort.. Vi har ju nästan allt virke fixat så det är bara att börja.. så medans vi väntar på elektriken så kör vi storhallen , den kan man gära klart helt i väntan på att få sätta golvvärme och klinker i lillhallen :) Men iaf så fick vi inte fart på teven igår efter det.. allt annat fungerade utom teven! Likaså idag fanns ingen bild på teven. Niklas drog några svordommar och grejja lite men fick inte fart på det. Han stack på träning och jag fick för mig att dra ur allt och koppla in det så tjopp så funkar det :D Tänk att det ska behövas en kvinna till allt :D Därav rubriken GP = GIRLPOWER! :D Vi kvinnor, vi kan vi. Jajjemen. Utan oss så skulle nog inte mycket fungera.

Ojj blev ett långt inlägg idag. jaja :D

Nä nu är det dags att byta en bajsblöjja.
Ha en fortsatt bra kväll och så hoppas jag att det är strålande sol imorgon när vi vaknar :D

Puss o kram till er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback