Gullefjun..

2011-04-20 @ 18:31:49

Hej vänner!

Vi är inne i påskveckan nu, ska det vara riktigt så har det faktiskt gått 3 dagar utav påskveckan :)
Idag är det onsdag vilket innebär att Niklas bara jobbar halvdag imorgon.. härligt! Lite långledigt skadar ju inte.
Vad har hänt då sen jag skrev sist då tro?

Hmm har jag skrivit att vi hunnit med ett par grillningar? Nej kanske inte.. men det har vi iaf. Det är ju hur gott som helst. Så jag ska bara göra rent våran grill så blir det fart på den snart med. Vi fyndade ju grillkol 4 säckar för 99kr på biltema. En mycket bra affär tycker jag ;D
Mer då? Ja, jag och Niklas var ut en sväng och svängde på våra lurviga i lördags tsm med Denise. Det var sådär, trodde faktiskt på mer folk och framför allt bättre musik. Men skit samma vi fick umgås på tumanhand jag och min storälskling. :)
I söndags så tog vi en utedag.. vi har ute i princip hela dagen. Jag klippte buskarna medans Niklas krattade. Sedan blev det poa i garaget för Nickes del så då passade jag på att röjja en snabbvända innan med. Efter maten så begav jag mig ut igen för att börja måla lillans leksakskista.. Vi fick mycket gjort kan jag säga. Så härligt att bara vara ute o grejja på sin egna gård. Det blev ju lite fika mellan varven. Dels så blev vi bjudna på fika hos bästa grannarna, Nils-Arne och Inger. Sedan kom Denise på en fika med..
Lillan hon lekte och sov där emellan :D Våran gosnutta..
Hon blir faktiskt 5 månader idag. Herrejösses... liten börjar bli stor. Jag får panik! Jag kläckte ju ut vårat lilla gullefjun nyss tyckte man.. men icke det var 5 mån sen! Helt sjukt...

I skrivandets stund så sover söthjärtat, mamman sitter o slöar i väntan på att mina föräldrar ska komma på en liten fika. Niklas är på match han!

Nä kanske ta och göra något annat.

Ha en bra påsk allesammans.

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback