Ny bil..

2011-04-02 @ 13:02:43

Hej vänner!

Lika bra att jag säger det på en gång. Nej, vi har inte köpt någon ny bil. Den som jag hade på bild igår är tyvärr inte våran. Bara ett litet aprilskämt och önsketänkande såklart!
den är påtok för dyr för oss :)

Men någongång i framtiden kanske en sån vacker pärla blir våran :)
Vi får ha våran volvo som vi har nu ett tag till. Den duger bra den med..

Jaha så var det lördag då.
Fredagen blev det bara en massa mys. Promenad som vanligt vid ett tiden med Anna och Lucas. sen när Niklas kom hem så tog vi det bara lugnt. Niklas stack sedan på träning och jag var hemma. Efter träningen så satte vi oss alla tre i soffan och kika på tv tsm till en massa tända ljus. Hur underbart är det inte, jo det härligaste som finns. Ingen kväll/natt på krogen, eller något annat kan slå dessa underbara mysstunder som vi har :)

Ja vad gör vi nudå?
Jo Pappa Niklas är ute och skruvar släpvagn och vi tjejer sitter inne. Var meningen vi skulle få besök men det blev inställt. Kommer på tisdag istället. Så nu sitter vi här i ett nystädat hus och bara är.
Funderar på att klä på oss och gå ut o kika på pappsen. Lillan får sitta i bärselet och spejja runt :D
Japp så får det bli. Får se om svärfar o svärmor kommer förbi på en fika istället lite senare då. :) Har bjudit hit dom iaf.

Nä orkar inte sitta vid datorn mer.

ha en bra helg allesammans.

Puss o kram


Kommentarer

Postat av: Caroline

Hahaha, såklart att just jag skulle gå på det! ;)

2011-04-02 @ 13:28:58
URL: http://carolineprim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback