Påta påta påta...

2011-04-15 @ 18:28:33

Hej hopp :D

Åhh underbara helg och väder.
Har inte så väldans mycket idag, mer än att varit ner till Anna och fikat i solen. Hjälpt henne med lite utemöbler. Sen gick jag hem för att svabba av mitt hem som ser ut som ett jag vet inte vad. Det var damm överallt efter hallen men nu så ser det någorlunda ut iaf :D

För tillfället så tog jag en liten vila innan jag ska ut igen och brottas med de förbaskade buskarna, vet inte hur många ggr jag svurit över dom, men bort ska dom!! Usch fattar mig inte på människor som älskar att planter en massa skit på gården som man sen inte kan sköta. Kommer ha måttligt ont imorgon i handleden efter den jäkla sekatören :D
Det är fredag vänner, det innebär massvis med fredagsmys. Tända ljus och en massa gos i soffan japp japp. Men först ska Lillan vakna som sover i vagnen och storälskling ska komma hem ifrån sin träning innan vi tar och har lite fredagsmys här på tallplan!
Helgen kommer gå i lugnets tecken. Kommer bli en hel del påtande i trägården.

Nä nu har ja inte tid o skriva mer, ut och brottar med buskarna ska jag göra. Så gott jag kan iaf. Men Niklas får nog allt ta dra motorsågen och ta bort skiten för det är så himla mycket och om jag ska ta rubbet för hand så kommer jag troligtvis inte ha några händer kvar efter det.

Nä ha en bra helg nu mina vänner! Det ska vi ha..

tjingeling.



Min stora och lilla älskling. <3 Liten Wilmisen var på denna bild men ack så gó ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback