Skojjsigt...

2011-04-01 @ 18:53:57

Heeej!

Det är fredag vänner... jippi... jag gör vågen! Helg är underskattat. Det är så underbart med helg då hela familjen får bara tsm och bara umgås en massa! Vakna och äta frukost tsm. Det är något som jag älskar.
Dagen idag har varit lugn.
Sov rätt så länge ja o lillan. sedan kom mina föräldrar, Wilmas mormor o morfar. De gosa lite med henne innan hon somna. Vid ett tiden så var det dags för våran dagliga promenad med älskade Anna och Lucas. Det regnade men vad jag gör, lite regn har väl inget dött av :D Det var riktigt skönt. Efter promenaden så blev det kaffe hos Anna, till de fick jag kladdkaka som hon typ flamberade i micron :D Haha rätt så kul händelse men ack så rädd man blev :D

Annars så har vi inte gjort så mycket. Wilmis har ätit kokt morot och det gick i kan jag säga. hon tycker om det..
Niklas har åkt på träning och nu sitter jag o våran tjej i soffan och myser lite. Det är dock inte så lätt att skriva när hon sitter bredvid en för hon har långa fingarar våran tös så hon trycker på en massa hela tiden. :D Skitungen våran!

Vänner vi har köpt en ny bil. Vi fick lån och nu är pärlan våran. På söndag hämtar vi hem den från uppsala :D


Kommentarer

Postat av: Caroline

Vilken tjusig bil! Jag är på jakt efter en bil jag också men vet inte riktigt va jag vill ha. Välkommen till min hood på söndag! ;)

2011-04-01 @ 23:11:56
URL: http://carolineprim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback