Älskade vackra ängel.

2011-02-22 @ 12:03:17

Hej vänner!

Det är tungt nu, riktigt tungt pga vissa händelser.
Tänk att ens liv kan ändras på bara sådär en helg, från att ha en toppen vecka med mycket skratt o gott sällskap så slutade den veckan med något så tragiskt som att vi lära avliva våran hund Molly!

Helt ofattbart och sjukt. Varför varför varför är det ända som ekar i huvudet. Hade jag kunnat förhindra det, var det mitt fel? Gjorde vi rätt? mm.. det är så mycket som rör sig i ens huvud just nu! Jag tackar gudarna att vi har våran älskade dotter med oss just nu som gör oss så lycklig. Våran alles egna solstråle.

Det är tomt och huset gapar tomt efter Mollsan!
För vissa är det säkerligen svårt att förstå, men har man haft 3 underbara år med ens bästa vän så är det fruktansvärt svårt att ta farväl, vi ser ju de fina stunderna som vi haft med henne. Vi saknar den Molly som bara vi sett. Den där gosiga härliga underbara mollsan.
Vissa tycker att det bara är en hund, skärp dig herregud.. men såå fan heller. De må vara en hund men hon betydde mycket om inte allt för oss vissa gånger!

Jag lider fruktansvärt över allt som hände söndagen den 20 februari.

kan inte skriva mer tårarna tar över.

R.I.P Världens vackraste Molly, våran alles egna Mollsan <3


Kommentarer

Postat av: emma

Tänker på er älskade gumman.. Vet att ni älskade Molly otrroolliggttt mycket och att ni aldrig hade tagit ett så stort beslut om ni inte var 100% säkra på det. Kan inte ens förställa mig hur ni känner er men jag vet hur jag känner mig över att Mollsan inte finns längre och det känns hemskt. Kram på er. Love you!!

2011-02-22 @ 12:37:45

Postat av: Caroline

Tänker på er och skickar över några styrke kramar!

2011-02-22 @ 12:55:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback