En kråka på tvären...

2011-02-06 @ 22:50:11

eller några fler kanske :D

Japp stora älsklingens tur att vara sjuk nu. Och ni vet, alla tjejer precis som jag.. när en karl är förkyld så är dom nästintill dödssjuka :) Knepigt det där.. medans när en annan är riktigt sjuk så kan dom slänga ur sig en sån kommentar som att... Ähhh sluta sjåpa dig, det är ju bara en liten förkylning!! GAAAH!!

Som sagt det är inget allvarligt.. så älskling sluta sjååpa dig, du har bara några kråkor som satt sig på tvären i din söta näsa :D

Jaa hörrni hur har eran helg sett ut då?

Ska ta och berätta lite om min tänkte jag!

Ja fredagen blev det som vanligt en promenad med bästa Anna och Lucas.. vi kör alltså stenhårt med våra promenader.. vi är ut i ur och skur! Bokstavligt talat..
Fredagen var det ett sånt jäkla väder.. det toksnöade men jag och Anna tog våra älskade barn och jag våran hund och ut skulle vi.. vi pulsade kan jag säga.. kämpade och tog oss fram av ren envishet :) Men vi gick våran dagliga promenad. Dock inte lika lång med ack vad den tog.. för sen när vi gått den och kom hem till oss och tog en kopp kaffe så blev vi så dåsiga.
Men vi kämpade bra :)
Mot kvällningen så blev det bara att ta det lugnt och myste till Lets Dance.

Lördagen klev vi upp tidigt för våran vackra dotter bestämde sig för att vara på sitt bästa humör halv åtta på morgonen.. så hon låg och pratade en massa. Vi myste en hel del allihopa innan vi klev upp. Niklas gjorde sig i ordning för att kika på rally hela dagen och jag kilade ner till Anna och Lucas och också var ensamma och vi hade filmmaraton. Japp vi kikade på alla Twilight filmerna i sträck. Och jösses säger jag bara.. jag är förälskad japp i både filmerna och Edward Cullen! Mmmm vilken heting det där är ;)
Jaa vi satt från klockan tolv och fram till sex på kvällen och kikade på våran snygging Edward, medans våra karlar befann sig ute i skogarna o kikade på rallyt!

Efter filmerna så kilade jag hem och slängde ihop lite mat och kort därefter så kom familjen Johansson och käkade ihop med oss och vi hade en riktigt mysig lördag. Mat, fika och melodifestivalen och in i nordens massa pussar och bus med Lucas! Vilken kille det där är alltså.. Niklas du har konkurrens :) Jag pussar sönder den där ungen alltså.. såå goa kinder som han har, världens bästa Lucas :D
Tack älskade vänner för en bra lördag!

ja så har vi söndagen då.. slutet på helgen och denna vecka!
Har faktiskt varit en jättebra söndag med. Sov väl lite dåligt inatt pga av att lillan bökat lite. Men det hindrade inte oss från att ta en promenad idag igen med Anna och Lucas.. gick en bra bit idag.. tror närmare betsämt att det blev 7km om jag inte minns fel av vad anna sa.
Efter promenaden blev de en kaffe här på tallplan. :)
Vid fyra åkte vi mot hofors och käkade lite mat hos mina föräldrar och sedan åkte vi upp en sväng till bror min för han ville träffa Wilmis lite.. efter att han fått gosat en massa med Wilma så åkte vi hemåt och kikade på solsidan och sitter fortfarande i soffan och myser en massa till Wallander medans våra fina tjejer sover faktiskt!

Nä nu står pussa på min sjukling på schemat så ha en forsatt bra söndag.

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback