Inte tid..

2011-02-17 @ 15:16:10

Hej vänner!!

Var nu nästan en vecka sen som jag skrev så jag tänkte ta mig tid o knåpa ihop ett snabbt inlägg. Anledningen till att jag inte skrivit något på nästan en vecka är att jag har mina kära kusiner och mormor här, de bor i danmark annars! Så tiden finns liksom inte till att sitta vid datorn.. det är ju så osocialt att göra det! Men nu passar jag på att göra det medans de håller på o fixar sig lite :D

De kom i söndags och åker hem igen på söndag. Att bero på söndag så blir vårat lilla hjärta 3 mån då. 3mån.. ojojoj och vad hon har utvecklats våran tös månitro...
Nu kan hon prutta med munnen och så håller hon i sin flaska med ersättning helt själv när hon ska äta. Ibland blir hon en litne slappis o vill att vi håller men annars så håller hon själv. Är det vanligt att de gör så? så tidigt menar jag, hon är ju inte ens 3 mån. Hon blir det på söndag!
Ja hon är duktig våran Wilmis. En riktigt liten gláskit..förutom när hon är hungrig då skriker hon,, men bara hon fått sin flaska och är mätt så blir hon lika glad o nöjd som alltid!

Ja annars då.. som sagt är kusinerna här, vi har inte så mycket faktiskt mer än att tagit en shoppingrunda i valbo men vi hann inte med allt så vi ska dit igen på lördag. De älskade valbo :D Och en annan är nästan trött på det.. men så kan det vara.

Ja nog ta och plocka upp tvätten som jag slängt i så den får torka! Sedan blir det att dra en vända med sugis för ikväll kommer mormor på besök och då måste det ju vara rent o fint :D 

Nä det blir ju inte rent av sig självt så jag lär väl sätta igång nu om jag ska hinna innan de kommer! 

Lite kort inlägg sådär men det blev något iaf! 

Ha en bra torsdag, imorgon är det fredag och HELG!! SWEET!

Puss o kram 


Kommentarer

Postat av: Caroline

Ja jag kände mig också som en dålig mamma som inte har mat så det räcker till lillen. Men nu har jag fått bekräftat att han äter mer än dom flesta andra bebisar, han har stort matbehov så det är inte så konstigt att mjölken inte räcker till.



Jag har köpt Sempers ersättning. Vilken använder du? Kram kram

2011-02-20 @ 12:00:36
URL: http://carolineprim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback