Rastlösheten tog över...

2011-02-10 @ 11:17:12

Hej vänner!

Då var det torsdag idag då.. fasiken dagarna bara springer iväg. Imorgon är det freedag, det betyder fredagsmyyyyys :D

Jag o lillan sitter just nu o kikar på våra bästa år och hon verkar gilla det haha :D eller så är det själva teven som hon gillar när den ändrar färg och blinkar :D Mitt lilla sötsnöre..

Iaf så är väggen nästintill klar.. jag har tagit ner det som varit där förut, spacklat, slipat och målat.. det som är kvar nu är att ha upp hyllorna och alla de fina bilderna på våran lilla älskling. Kommer bli så himla bra :D

Idag stack niklas iväg o jobba.. han orkade inte vara hemma nå mer.. han blev helt galen av att bara gå hemma... rastlösheten tog över!
Han var så himla rastlös så han tillochmed försökte med allt för att väcka Wilma. Han satt o kolla på henne i en halvtimme och försökte med allt... hans kommentar till sin dotter efter att ha försökt med det mesta var: Wilma sover du?? Blinka två ggr om du sover...
Haha det är min sambo det, han har inte kunnat slita sig ifrån Wilma dom dagarna han varit hemma.. han har varit så underbar med henne. Wilmis har blivit riktigt bortskämd när pappsen varit hemma.. annat när hon är hemma med mammsen.. inget bubbande här inte :D

Jaja nä nu ska jag ta o göra mig klar för vi ska iväg på en fika med bästa MILLIZ... som vi längtat efter den fikan :D

Ha en toppe torsdag.

puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback