Snökaos..

2011-02-11 @ 11:15:58

Det är nog det minsta man kan säga.. snökaos! Jösses vad det har snöat både igår och idag. Men idag blåser det så man har svårt att stå på sina två ben om man är ute. Jag som hade fått vårkänslor då det var sol i några dagar och bar mark lite här o var. Men den försvann nu kan jag säga! Jaja det är ju bara februari än så det ska ju vara vinter än.. det vore hemskt konstigt om våren började nu.

Ja så var det mysfredaaag :D Jag ska till och städa här hemma. och göra i ordning väggen som jag hållt på med. det ända som saknas på den nu är bilderna på Wilmis och det ska jag fixa idag :D Kommer bli riktigt fint.

Ja det är väl det som står på schemat för mig nu på förmiddagen o en bit in på eftermiddagen. Till kvällen ska vi iväg på 50 års kalas, mycket skojj!!

Nä nu ska jag bege mig ut i snöstormen för att rasta Mollsan!! Känner jag våran hund rätt så kommer hon att skynda sig att kissa o bajsa för att sedan springa tillbaka hem.. hon gillar inte detta väder och då skyndar hon sig o göra ifrån sig. Hon älskar att gosa ner sig i soffan och bara sova hela dagarna :D

Nä nu ska jag sätta igång här hemma så man blir klar någongång :D

Ha en toppen snöstorm fredag.

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback