Två barn och en hund...

2011-02-08 @ 15:15:36

Hej hej!

Vilken härlig tisdag.. jag har sån energi idag, helt sjukt!!
Vi klev upp halv nio här hemma på tallplan och satte oss genast och käkade lite frukost. Niklas min älskling är hemma idag, han är en liten sjukling. Han har insett att det inte går att jobba när man är förkyld så idag valde han att stanna hemma. Så idag agerar jag tvåbarnsmamma och matte. Ja det blir så, känner ni igen er?
När en karl är sjuk så blir dom som små barn som man bara måste ta hant om. Japp så min älskade sambo är nu lika gammal som våran dotter. :D

Efter frukosten så stack jag in till sandviken en vända och inhandla tavelhyllorna som jag trånat efter ett tag nu.. så idag ska jag börja göra om en vägg i vardagsrummet som jag tröttnat på.. nu ska det upp en massa kort på våran lilla Wilmis :D
Efter min korta shoppingrunda så kasta jag mig ut och skottade av våran gång plus utanför garaget.. duktiga jag. Inte nog med det så blev det som vanligt en lång promenad med Anna idag. Vi gick vid ett tiden och tog den långa biten idag. Vi var väl ute i ca 1 timme och 45min tror jag. Härligt härligt.. ännu härligare när det är så fint väder. 

Bör jag nämna att jag hunnit med att städa övervåningen med? Japp de hann jag också med... JAG VET... vilken energi va? vet inte var den kommer ifrån.. men jag gnäller inte utan tar vara på den och gör så mycket som möjligt medans jag har den energin :D 

Nä ska pussa på min sjukling och sedan ta tag i väggen. Den blir ju inte fixad själv hehe :D 

Hoppas min energi smittar av sig till er vänner.

Ha det bäst!
Puss o kram 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback