Återigen heelg...

2011-01-28 @ 12:49:03

Hej vänner!

Det är fredag idag.. jiihooooo..
Det betyder mys till tusen med min familj.
Dom två senaste dagarna har inte hänt så värst mycket. gårdagen så blev det lunch på american take away och sedan lite shopping i valbo med Denise. Hittade faktiskt lite saker till mig själv som jag unna mig :D
Ska strax plocka lite här hemma och städa undan så man bara kan ta det lugnt i helgen! Underbart väder med. Skulle ha varit ut o promenarat med Anna o lucas imorse men fick säga ifrån då jag hade så ont i magen.. undra om lingonveckan är påväg tillbaka?? Hmm hoppas inte... man har ju haft det så bra och sluppit det i snart ett år.. blir väl en jäkla smäll då den väl kommer. Känns faktiskt lite bättre nu för se om de blir någon promenad senare.
Det är så kul för vi har gjort det till en vana att gå ut och gå i ca en och en halv timme om dagen. Det är riktigt skönt! 
 Får se då om det blir att åka bada med Anna, Fredrik och lilla Lucas imorgon. Skulle vara skit skojj.. Våran lilla familj och deras lilla familj :D Blir första badet för lillan på ett badhus..:D Hon älskar att bada. Mammas lilla troll.

Nä nu ska jag iväg och göra lite nytta.!!
Ha en toppendag allesammans. och helg framförallt :D

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback