Besiktning...

2011-01-19 @ 22:00:16

Av lilleskrutt blev det idag..
Och som hon växer jösses, hon väger numer 4935g och är 58cm lång! Hon har dragit iväg på längden som tusan. Hon var 50 lång när hon föddes, alltså 8 cm på två månader. Kommer bli en lång tjej de här :)
Ja imorgon blir hon två månader.. fasiken var det inte igår jag födde wilma?? Nej det har gått hela två månder sen jag fick upp min älskade dotter på bröstet. Hualigen får ångest av tanken på att tiden springer iväg och att Wilma blir så stor. Det har hänt väldigt mycket på en månad kan jag säga. Nu pratar hon mer och är jättestadig av sig, envis som en gris och är en tjej som vet exakt vad hon vill. Men ack så himla go hon är. Hon är så lugn.. de få gångerna hon gör nå väsen av sig är när hon är hungrig och då ska gudarna veta att hon är hungrig, hon skriker så mycket då att man kan tro att ungen aldrig får någon mat :) Precis som pappa sin.. när dom är hungriga så måste de ha i sig något på en gång annars blir de på ett jäkla humör. Och sen när Wilma är trött gör hon väsen av sig.. men hon är så enkel för när hon blir trött så lägger man bara ner henne i vagnen på sidan som vanligt när det gäller henne och sen så slocknar hon på två röda. Hon har svårt att somna i famnen. Hon sover som bäst i sin vagn. Våran lilla älskling :)

Efter BVC besöket så åkte vi hem och stoppa i oss något ätbart för att sedan klä på oss och ut på en härlig promenad med Anna och Lucas.. vi var ut och gick igår också. Vi gick runt hela storvik.. Vi är ute och går i ungefär 1,5 timme. Riktigt härligt speciellt när solen är framme :)
Tack snälla Anna för de goda kaffet och fikat idag :)

Annars har vi inte gjort så mycket mer idag.. ska strax göra godnatt här på tallplan, de är ju en ny dag imorgon!

Hörrni kom igen nu.. ställ fler frågor!! Ni får till imorgon på er..
De är ju så kul när folk undrar lite saker om en..

Så imorgon svarar jag på frågorna.. så tjopp tjopp kom igen de måste vara något mer ni undrar över när det gäller mig och min familj :)

Nä godnatt var det :)

Vi hörs mera imorgon.



Magisk känsla, oändlig kärlek <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback