Bra dag..

2011-01-25 @ 11:13:57

Hej vänner!!

Tisdag då.. snart fredag igen juh..det går undan!

Gårdagen var en bra dag verkligen. Började med att bara ta de lugnt här hemma ja o wilmis för att sedan gå ut och gå med bästa Anna och Lucas.var ute och gick i sisådär över en timme som vi brukar göra nästan varje dag om vi inte har något annat inplanerat! :) Riktigt skönt.. och efter promenaderna så brukar vi fika antingen hos mig el hos henne.. igår blev de hemma här :) Satt o fika och prata en massa.
Niklas hann bara in lite snabbt och ut lika fort, han skulle till tandläkaren han.. hus blev man 650kr fattigare. De kan verkligen ta betalt de jävlarna!!

Måste bara tillägga att lillan sov hur länge som helst igår.. hon somnade i vagnen klockan 10 på och vaknade strax före 15:00. helt sjukt vad hon sov igår!! Jag trodde hon skulle vakna när jag klädde på henne vid ett för att ta promenaden, men icke sa nicke.. hon sov vidare våran lilla tösabit. Men när hon vaknade var hon verkligen vrålhungrig. hon skrek ända till hon fick flaskan!
Får se om hon sover lika länge idag då. Hon har precis somnat i sin vagn och mamman ska hoppa in i duschen!

Ja efter att vi vinkat hejdå till Anna och lucas igår så tog vi det lugnt en liten stund, lagade mat och sedan gick jag och tjejerna ner till dom och fikade och busade en massa :) Tack så hemskt mycket för en toppen dag igår Anna och Lucas..
Lucas är så himla go, han bara pussas med Wilma. Underbara unge.

Nä nu ska jag ta o göra mig klar. Ha en toppen tisdag!

Puss o kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback