Fartfylld helg...

2011-01-17 @ 15:15:47

minst sagt ska jag säga :D
Men ack så roligt. Det har blivit mycker skoteråkande o en hel del god mat och det säger vi tusen tack för :D

Så var helgen över och det var måndag igen då.. Gårdagen var jag en riktig trötter, gjorde inte många knop men det är tillåtet att vara trött ibland, man är ingen dålig människa för de. Idag så känner jag mig piggare o inte alls lika trött.
Har haft besök idag av Cicci och hennes mamma Birgit och självklart lilla underbart söta Wilma, japp Ciccis dotter. Så himla rund o såå goo.. så idag var det två Wilmor här på tallplan. Och så säger vi tusen tack för alla de fina presenterna som Wilma fått, de var riktigt fina. Wilma fick presenterna från mina jobbarkompisar på Persgården. :)

Ja och nu har de åkt och här sitter jag en sväng, Wilma sover likaså Molly det betyder att mamman har lite egentid. :) När niklas kommer hem så ska vi till hofors och lämna av tjejerna till mina föräldrar i någon timme så åker jag o Niklas upp till bror min, niklas ska lägga klinker i deras hall :) Ja de är i stort sätt de vi ska göra idag..
Fasiken dagarna bara rusar förbi..

Nä nu ska jag kika vidare lite här på datorn. Ha en toppen måndag hörrni! :)

Återigen, tack alla på persgården för de fina presenterna :)
och tack Cicci och Birgit för besöket :D

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback