FET suck...

2011-01-22 @ 13:42:04

Hello! :D

Lördag idag, oj snöstorm.. vart sjuttsiken tog solen och de fina vinter vädret vägen??
Vi sitter just nu hemma hos mina föräldrar och här lär vi bli nästintill hela dagen för nicke är på GR och slipar på rallybilen som även ska lackas. :) Vi klev upp tidigt idag för vi skulle till gävle så niklas skulle få utnyttja presentkortet som han fått utav mig när han fyllde 25 år. Nämligen få flyga viggen. Vi kom dit till 11, men det visade sig snabbt att vi inte hade den tiden utan våran tid var 10, rackarns vi har tagit fel på tiden.. i min kalender står det 11 men på orderbekräftelsen står det faktiskt 10. Så vi får helt enkelt boka om så han får prova flygsimulatorn :D Verkar rätt häftigt iaf :D
Men vad fasiken fick jag klockan 11 ifrån då?? jaja bara att boka om och komma i rätt tid då!

Man är ju inte mer än människa men bra jobbigt när man tar fel på tiden..

Måste bara skriva om gårdagen, vad fasiken hände?? Hur kunde söta, fina underbara Hannah Graaf röstas ut?? Jag skulle ha röstat fem gånger till.. jag verkligen älskar den människan!  Hon må vara en kändis men verkar vara så jordnära och en kanon mamma och fru. Min förebild helt enkelt. Blev så himla besviken när hon fick lämna lets dance och den där andra ödlan fick vara kvar. Nä usch o fy.. nu behöver jag inte kolla nå mer på det programmet..nä fyfyfyfy...


Nä nu ska jag ta och dricka cappucinon min som mamma gjort iordning och sedan gosa o mysa med Wilmis :D

det får räcka för idag, vi hörs en säkerligen imorgn.

ha en bra lördag. Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback