Fredag vänner, fredag...

2011-01-21 @ 18:08:54

JIPPIIII, det är fredag idag och det innebär helg för pappa Niklas här på tallplan, underbart!! :)

Det har varit en väldigt skön fredag idag.. jag och Wilma drog oss länge på morgonen. Hon sov väldigt bra inatt. Somnade för natten vid elva för att sedan sova ända fram till fem på morgonen, fick i sig en flaska ersättning och somna om sen lika snabbt. Sov då till kl åtta.. blev en till flaska då och lite mys för att sedan somna om vid halv tio och som till kl ett :D Hon bara sover o sover våran lilla älskling!

Som sagt, har varit en väldigt lugn dag. Det blev även promenad med Anna och underbara lilla Lucas. Vi är så duktiga såå.. efter promenaden så blev de en kaffe här hemma.. Lucas lekte i Wilmas rum och så söt är han, han pussade Wilma en hel del. Vem vet kanske är hennes blivande pojkvän :D

Efter att de gått så stack Niklas iväg på träning och jag plockade lite här hemma och drog fram min bästa vän dammsugaren och drog en repa med den, stoppa tvätt i maskninen med, nu är alla dagens måsten gjorda och vi kan göra helg här på tallplan :D

Härligt härligt!

Nä nu ska jag läsa några bloggar.
Ha en toppen helg mina vänner.



PUSS PÅ ER :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback