Hakar på..

2011-01-18 @ 09:46:53

God morgon!

Jag och Wilmis har klivit upp och sitter i soffan o myser lite innan de är dags för Wilma att sova igen!
Tänkte jag skulle haka på alla andra och ha en frågestund, så komigen ställ frågor.. ni kan vara anonyma om ni inte vill skriva vilka ni är, ställ hur många frågor som helst så ska jag försöka att svara på dem så gott jag kan :)

Vore spännande och se om det är någon som undrar något över mig och mitt liv!

Så kom igen nu...

FRÅGA FRÅGA FRÅGA!!

Ha en toppen dag. Puss o kram på er


Kommentarer

Postat av: ...

Går du och Wilma på öppna förskolan? om inte, Ska ni gå dit?



Vad gjorde du innan Wilma kom? Jobba? Fast/vik.? skola?



Vad vill du jobba med i framtiden?



Vill ni att Wilma ska få ett/flera syskon? Hur många och när?



kram...

2011-01-18 @ 11:53:20

Postat av: Anonym

När ska Wilma börja på förskola?

2011-01-20 @ 06:17:29

Postat av: sabina

Hur träffades du och Nicklas?

2011-01-20 @ 06:18:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback