Modella och bygga..

2011-01-13 @ 10:16:01

Godmorgon!

Nu har vi vaknat till liv här på tallplan. Eller det gjorde vi redan kl 9 och tydligen var de för tidigt att kliva upp då tyckte Wilmis så jag han bara klä på henne för dagen och göra frukost till mig så blev hon akuttrött och sover nu i vagnen! Tänkte jag skulle ta och klä på henne och ta en promenad.

Kan även säga att jag hittat muskler i min kropp. Japp de sant. Började träna igår och nu jäkklar ska de hållas i och byggas lite muskler. Jag är inte ute efter att gå ner i vikt, den är jag nöjd med faktiskt. Det jag vill är att känna mig mer smidig och starkare i kroppen.
Som sagt så började denna resa igår kväll då Niklas fick agera som min personliga tränare. Kan säga att han körde stenhårt med mig. Han älskar att se mig kämpa den skiten :D Men jag ska inte klaga för de är just de jag behöver, någon som piskar på mig annars blir det aldrig av med tränandet för jag kommer på allt annat jag ska göra istället för att träna. :D Men nu har jag börjat iaf så nu är de bara att hålla i det! Vilket jag SKA, MÅSTE göra!! Ska börja med en promenad idag för att värma upp kroppen för att sedan göra några övningar som tränar hela kroppen!

Till kvällen så ska jag och Anna iväg till gävle och modella lite, ska bli riktigt skojj faktiskt! Hon hämtar mig 5.

verkar vara fint väder ute så jag ska klä på mig själv och lillskrutt nu för att sedan gå ut och gå en vända! Träning träning...

De var allt för idag då. Återkommer imorgon om hur de gick att modella och träningen för den delen :D

Puss o kram


Kommentarer

Postat av: Caroline

Hej och tack för kommentaren!

Jag kikar faktiskt i din blogg dagligen :) Wilma ser så go´ ut! Längtar ännu mer efter min lille när jag ser bilderna på henne.



Ser fram emot förlossningen, man förstår nog inte hur mäktigt det är förens den är avklarad. Nu börjar jag bli otålig, hoppas att lillen inte stannar i magen länge till :) Kram kram

2011-01-13 @ 13:52:45
URL: http://carolineprim.blogg.se/

Postat av: Caroline

Jag försöker att inte tänka på förvärkarna. Är inställd på att gå över tiden för att inte bli besviken men det är svårt att undvika när man känner av värken. Angående smärtlindrig så vet jag inte riktigt, jag tar de som de kommer. Är inte emot epiduralen iaf. Har hört att den ska vara himmelsk :)

2011-01-13 @ 14:18:11
URL: http://carolineprim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback