Oklahomaa...

2011-01-08 @ 20:17:57

Hello!!

idag är vi tjejer gräsänkor.. pappan i familjen har åkt till ockelbo för att spela cup och vi saknar honom mycket. tråkigt när han är bort hela dagen.. vi vill ju ha honom hemma med oss speciellt när det är helg räcker med vardagarna då han är på jobbet :)

Idag har vi inte gjort så himla mycket.. När niklas stack vid tolv tiden så satte jag igång med att röjja lite hemma, pyssla en massa i lillans rum.. börjar se ut som ett rum iaf. idag låg hon till o med i hennes rum och lekte lite i gymmet sitt. Sedan kom mina föräldrar på en kaffe.. efter vi vinkat av dom så åkte vi till persgården och hälsade på mina jobbarkompisar.. saknar faktiskt att jobba och känna mig aktiv.

till sommaren så blir det nog att sommarjobba lite..Både jag och niklas vill att han ska vara pappa ledig. Pappa kan lika bra som mamma har vi kommit fram till. :)
Ansökningarna ska väl vara inne snart också men jag tror inte att jag behöver oroa mig, tror inte att persgården säger nej till mig :)

I skrivandets stund så sitter vi hemma hos mamma och pappa och myser en massa i deras nya sköna soffa, den är enorm! :)

Vi ska väl hemåt om en stund och invänta pappsen, japp så får det bli!

Vi höres mer imorgon..

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback