Överaskningsfest..

2011-01-11 @ 11:16:33

Goddagens allesammans :)

Idag är en riktig innemys idag känns de som. Bara vara inne och grejja en massa. och självklart mysa en hel del! Japp så blir det här på tallplan.

Igår så fick Niklas vara hemma med tjejerna för mamman i familjen åkte iväg på en överaskningsfest i leksand! :) Japp jag stack hemifrån vid fem tiden för att möta upp jenny,sandra och jens för att sedan styra bilen mot leksand och till en överaskad Johanna som fyllde 30 år :) Åkte till arenan där vi skulle infinna oss kl sju och nog blev hon paff allt när vi alla var där, för hon själv trodde hon skulle till korvmojjen och käka efter ungarnas träning för grabbarna var sugen på hamburgare, men tjii fick hon :) Riktigt skojj var det.! Tack så jättemycket för en härlig kväll allesammans.

Kom hem lagomt till kl tolv och kika in i sovrummet där mina älskade hjärtan låg och sov. Kunde inte låta bli, lära pussa lite på dom allihop. De hade gått så bra för Niklas med både Wilma och Molly. Jag visste de, kände mig inte ett dugg orolig men kan inte sticka under stol med att jag saknade dom varje sekund som jag var ifrån dem. Han är så duktig min älskade Niklas. Det var nyttigt för honom att få vara själv med Wilma, de stärkte bara honom. Sen var det skönt för mig med att få lite egentid. Japp allt blev bra helt enkelt och jag kan ännu en gång konstatera att jag är världens lyckligaste :)

Ja, jag var ju på den förbaskade efterkontrollen med. De tog sin lilla tid innan lilla Emina la sig på den förbannat obehagliga gynstolen. Jag skakade som ett asplöv.
Hatar att känna mig så utblottad som man verkligen gör när man lägger upp sig där och när de ska vara där nere o kolla och känna.. nä fyy.. får rysningar bara av tanken! FYFY.. men skönt när det är gjort. Allt såg bra ut och hon sa att de inte ens syntes att jag fått barn nyss :D Kanoners.. jag blev godkänd och stolt gick jag därifrån över att jag fixade de, men tanke på den ångest jag hade minuterna innan jag skulle lägga upp mig.. PUUHHH!!

Har inte tid o sitta här nå mer nu.. ska slänga i en tvätt och sedan diska, för de sköter ju sig tyvärr inte av sig självt.

puss o kram


Kommentarer

Postat av: anne

Tycker det där är så konstigt.. På vissa ställen behöver man inte göra gynundersökning.. Jag behövde inte..

2011-01-11 @ 11:31:55
URL: http://anonnone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback