Sex dagar..

2011-01-06 @ 19:23:30

Har gått i det nya året, 2011!
Undra vad det året har att bjuda på måntro.. hoppas givetvis på en massa bra saker. Men de kommer bli rätt så svårt att slå det gågna året för det året var det bästa året i våra liv må jag säga :D

Hur och vart firade ni in det nya året??

Själv så åkte vi till stugan några dagar och myste en massa med en del av Niklas familj, de ända vi saknade var familjen Forrsell som tyvärr inte kunde följa med. Men de blir fler gånger..
Vi kom hem i söndags därifrån.. sedan började Niklas att jobba igen efter en veckas ledighet.. fasiken dagarna bara springer förbi när Niklas är ledig och hemma med oss, tyvärr!! Vill ju ha han hemma jämt..
Tänk om det var så att när man fick barn så var både mamman o pappan lediga, tsm i ett år och att båda får föräldrarpenning.. det hade varit underbart de! Men det är ju bara något jag får fortsätta att drömma om!  :)

Våran lilla ögonsten har blivit så stor redan och då är hon ynka 6 veckor :) Men det börjar bli så roligt nu för nu flinar hon upp som en sol när man pratar med henne, våran gullrumpa! Sen har hon börjat snacka med.. urgulligt, man bara smälter! :)

Fasiken vad snö vi har då? Måste vara rekord denna vinter.. kan ju iaf inte klaga över att man inte fått en riktig vinter :) Måste faktiskt erkänna att jag börjar längta efter vår och sommar nu. Ännu mer igår när jag städa bort allt som har med julen att göra här hemma, de kändes som man var ett steg närmare våren då :)

Nä nu ska jag klä på lillfia för vi ska till Wilmas farmor o farfar och hälsa på bara nicke kört klart med snöslungan.

Ha en toppen kväll

puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback