Smälter av kärlek..

2011-01-10 @ 10:50:46

God morgon vänner!

Va det verkar blåsa idag då, vet inte om jag vågar mig ut på en promenad med lillan idag, vill ju inte att hon ska gå o bli förkyld igen.

Helgen i övrigt har varit bra, lördagen var nicke borta hela dagen för att spela fotboll o jag och tjejerna befann oss hemma hos mina föräldrar efter att ha varit till PG och hälsat på mina arbetskamrater. söndagen blev härlig, det var underbart väder så jag plockade med mig hund och barn och tog en jäkla lång promenad, runt grisskogen som de här i storvik kallar det för :) Det var oplogat den första biten kan jag säga, så pulsa snö fick jag allt göra.. bra träning och jag klarade av hela streckan utan att kollapsa med :D Stolt och svettig kom jag hem där bror med familj väntade på mig, de var kaffesugna :) Niklas var ute och passade på att slipa rallybilen medans solen var framme :) Blev en utedag med andra ord!

Vi hann även med att kika på lite innebandy,kul kul synd bara att storvik förlorade..
Bara att ta nya tag. Efter innebandyn så åkte vi till vallingatan och hälsade på lite då Wilmas fastrar ville träffa lilla gotrollet!

Ja gotrollet är de minsta man kan kalla henne för.. underbara, älskade lilla tjej. Helt otroligt att du är min dotter! :) Ligger här brevid mig med nappen i mun och flinar upp bakom nappen, hur underbart sött är inte det då? Pratar gör vi mycket nu med dom få minuterna hon är vaken vill säga :D Nu väntar jag bara på att hon ska börja skratta på riktigt :) Står väl inte på.
Åhh jag bara smälter när jag ser på henne! Våran ögonsten <3

Nä nu ska jag ta och duka fram frukost o fortsätta att kika på våra bästa år :) Senare blir det iväg på en efterkontroll, bara hoppas på att man får en OK stämpel i baken!
En aning nervös inför det.. men man måste väl!

Nä frukost var det :)

Ha en toppen dag.

puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback