Toksnöar

2011-01-07 @ 11:20:10

himmel vad det snöar.. Niklas har inte gjort annat än att kört med den där snöslungan, men han tycker det är skitskul ju.. igår var han ute o skotta i mer än en timme,, tok bort mer snö än han behövde men som sagt han tycker det är så himla roligt!

Idag är det fredag då, underbart.. det är nå speciellt med fredagar varför vet jag inte.. får en sån myskänsla så fort fredagarna smyger sig på :)
Vad vi ska hitta på har jag inte en susning om det visar sig.. ska börja med att kolla på våra bästa år iaf. Niklas har som vanligt kört med snöslungan först och sen åkt iväg med sina kusiner på en skotertur så jag o tjejerna är gräsänkor för en stund.. får se vad vi gör :)

Har faktiskt inte så mycket att komma med idag.. ska ta och mata klart mitt lilla hjärta för att sedan gosa upp oss i soffan!

ha en toppen helg nu!

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback