2 barnsmamma.

2011-03-16 @ 07:38:29

God riktig tidig morgon :)

Brukar väl aldrig eller iaf sällan hända att jag bloggar såhär tidigt på morgonen. Men min älskade dotter tyckte vi kunde busa en liten stund nu på morgonkvisten för att sedan somna om snart igen :) Så nu har vi busat och lillan ska precis till att somna och jag ska bara skriva lite snabbt för att sedan göra henne sällskap i drömmarnas land för någon timme till.
Mammas lilla sötnos, det vackraste på jorden det har jag bredvid mig i sängen <3

Gårdagen så blev det först lugnt på morgonen för att sedan gå en 7km lång promenix med Anna och barnen. Härlig runda det där. Synd bara att vi vissa ggr skulle behöva våtdräkt på oss för att det är så stora pölar med vatten fläckvis.

efter promenaden så väntade en god kopp kaffe på deras veranda igen, men vi gick in ganska snabbt för det blåste lite småkyligt på verandan. När vi fikat klart så begav vi oss upp till oss. Anna fick följa med för att lämna lilla Lucas hos oss. Jag fick nämligen prova på hur det är att vara tvåbarnsmamma med väldigt kort tid emellan barnen :) Anna skulle iväg på utbildning med jobbet o Fredrik har jour så då tar vi lilla busen mer än gärna :) Måste säga att han var så himla duktig lilla fisen. Han visste vad som gällde här hemma och var bara hur go som helst. Hjälpte mig med maten för att sedan äta den vilket han också var så duktig på :) Jag ska ha honom ikväll igen och då kanske vi hinner rita lite :D Har så mycket jag vill göra med honom när han är här men hinner inte med hälften haha :D Men nog ska  vi hinna med o rita en teckning till mamma o pappa ikväll allt :D

Som sagt det gick jättebra o tusen tack för lånet av eran vackra son anna :)

Nu ska jag ta och krama om mitt lilla troll här och sussa en liten stund till. Vi höres senare!

Visst ja.. återigen till den där frågan. Nej, vi har varken varit på någon öppna förskola eller mammagrupp. Vi hann liksom aldrig med det. Vi gjorde så mycket annat då.

Nä kramas var det.

Puss o kram



Pusskalas :)


Kommentarer

Postat av: Anna Johansson

Tack underbara du för att du tog Lucas igår. Jag kan inte förklara vad de betyder för mig! För oss!



Och jag pratar för oss alla tre när jag säger att vi är så hilma glad att vi fann er! Ni är underbar!!!



Love you guys!

2011-03-16 @ 10:43:06
URL: http://mrsjohanssons.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback