Är det sommar snart??

2011-03-22 @ 15:46:31

Hej hej i det fina vädret!

Jösses vad härligt det är. På förmiddagen så var vi ner en sväng till BVC för besiktning av Lillan, hon blev godkänd och växer så det knakar. Hon börjar bli så lång våran snuttfia.
Vi pratade även om smakportioner så nu ska mamma börja koka massa mat till skrutt :D Vi börjar med potatis i en vecka tänkte jag får se hur det går :) Återkommer med svar.
Det är dock så lite dom får nu i början så de mesta kommer mer ut ään i magen kan jag tänka mig. Men vi ska träna på att äta mat :)

Sitter just nu i soffan med snuttan o myser eller hon sitter bredvid mig o är helt ínne i datorn medans mamman skyndar sig att skriva ett litet inlägg. Vi har varit på våran dagligapromenix också. Blev en 7 km runda idag.. härligt härligt!

Funderar starkt på att köpa dom där reebook easytone skorna.. när jag ändå är så mycket ute o går. Någon som vet nå om dem? Är de bra dåliga ??

De är dyra men kanske lätt värt det med tanke på att jag är ute o går långpromenader i stort sett varje dag. Hursom så lär jag ha ett par bra gåskor.. men man tackar ju liksom inte nej till lite exra hjälp med musklerna som kanske dom där easytone skorna ger :D

Nä nu ska jag ut på altan o bara mysa med min solstråle o invänta pappan i huset :)
Jajjemen så får det bli..

Ja för den delen.. jag som säkert många andra har gick in på skatteverkets hemsida igår o kika hur mkt man skulle få eller betala tillbaka till dom? Men jag hade tur.. jag slipper betala tillbaka jag får hela 91 spänn, den ni :) Kunde dom inte åtminstånde avrunda uppåt så man kunde få tillbaka en ynka hundring iaf :D Jaja som sagt jag slipper ju betala tillbaka så jag är nöjd :D

Nä ut på altan var det.

Tjingeling...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback